søndag den 11. december 2011

Bolig Blog :-)




Det er underligt, nu er jeg kommet fra en tv2 blog,  nu vil jeg prøve at forklare som jeg ser det, Tv 2 blog er et sted hvor det er nemt at finde rundt. Nu skal det lukkes, det er for dyrt at holde så husene bliver revet ned, til fordel for noget mere rentabelt. Vi beboere må flytte i et stort boligkompleks, som jeg slet ikke kan finde rundt i besværligt, og fyldt med labyrinter og lukkede døre   :-( men jeg må jo prøve for jeg vil da gerne ha en bolig :-)

5 kommentarer:

  1. BØH ;-O

    Ja, trist med tv2 bloggen, men alt har vel sin tid. En ny udfordring ligger fremfor os og jeg er bare glad for at have fundet et nyt sted, da det er koldt derude, vintertid ;-)

    Dejligt at se du er kommet igang.

    SvarSlet
  2. Jeg har været ude og kigge omkring

    Blogdk er der også endt en del tv2bloggere.
    Der er konceptet lidt som landsbysamfundet på *bloggen* Man kan evt. også vælge begge steder, idet der er mere livlig trafik på blog.dk end på blogspot. ;-)

    SvarSlet
  3. Ja men nu havde jeg lige holdt et års pause, og når jeg kommer tilbage lukker det.

    Nå men det kan jo være jeg lære noget af det her selv om det er forvirrende fordi jeg ikke ved hvor jeg skal lede efter noget.

    SvarSlet
  4. delfine

    Det ser ud som et rigtig godt sted :-) jeg holder så meget af landsbysamfund. Så tak for det.

    SvarSlet
  5. øvelse gør mester .. og selv om håret til tider stritter... og du får noget nyt på opleveren , så bliver det sikkert også her dagligdag en gang ... lidt aha yes yes så pak du roligt ud

    SvarSlet