fredag den 16. december 2011

En kort pause


12 kommentarer:

  1. venter spændt på din tilbagekomst ;-)

    SvarSlet
  2. Ja jeg kommer snart igen men det her med at gå tur, kan nemt tage mindst 4 timer om dagen, og så føler jeg mig temmelig udmattet :-)

    SvarSlet
  3. Jeg traver også gerne i timevis, dog uden hund, og helst sommertid ;-)

    SvarSlet
  4. den der pause er jo rent tidsfordriv.... jeg vil være den ... så samler du ;O)

    SvarSlet
  5. jajaja Det er så helt i orden :-D

    SvarSlet
  6. jajaja-og
    nåe, kender du også den onde kabale der i min barndom blev kaldt for "tidsfordriv. ;-)

    sniksnak.
    Hvis nu kortene var vendt om, så kunne vi lige snuppe en hurtig gang "fisk". ;-)

    Og nu hvor det er lillejuleaftensdag, vil jeg ønske jer alle en glædelig jul.

    SvarSlet
  7. Jo tak delfine, også til dig, og min største skræk er allerede begyndt :-( forklaring følger :-(

    SvarSlet
  8. Glædelig Jul og Godt Nytår herfra

    SvarSlet
  9. Jaja- mange tak det håber jeg også du får.

    SvarSlet
  10. delfine jeg har fundet et spil fisk til dig :-)

    http://kabale.eu/kortspil/fisk/

    SvarSlet
  11. snik og snak
    Skræk? Er der gået fisk i den?

    Må året 2012 blive et år hvor du kan boltrer dig som en fisk i havet.
    Godt nytår. ;-)

    SvarSlet
  12. Den 27 december sidste år om aftenen var jeg ude at gå med Bette det var dejligt med en masse sne så det lyste rigtig op. vi havde selvfølgelig lygter på, pludselig var der kæmpe brag og masser af lys jeg kunne slet ikke se noget. jeg fik et chok men det havde jeg ikke tid til ret lang tid, Bette var endnu mere chokeret det var altså så grimt. Bagefter om dagen ville hun gerne ud og gå, jeg gik hen og så der var stukket en rørbomber i en snedrive med 5 bomber og alt det glimmer. vi sov ikke i to dage for hunden gik rundt i huset om natten, så vi måtte til dyrlæge, hun fik beroligende piller 2 dage kun om aftenen den 31 4 gange :-( altså at se hendes øjne hun kunne slet ikke fokusere og holde balancen :-( og nu skal vi til det i år igen. Nu håber jeg den skræk forsvinder til næste år. Derfor er nytåret ikke så sjovt.

    SvarSlet